Bandit 750.2-980.2
Uzņēmums ''Krampe Fahrzeugbau'' no maza ciemata smēdes ir pārtapis par starptautiski strādājošu uzņēmumu. Kopš 1981. gada piekabes tiek būvētas Coesfeld-Lette, Westphalia. Pirmie - lauksaimniecības, vienas ass pašizgāzēji, tika izgatavoti no vecām kravas automašīnām, kas nāca no auto kapsētas. Sākotnēji, piekabes tika pārdotas Minsterlandē, produktu klāsts un apgrozījums gadu gaitā nepārtraukti pieauga.
KRAMPE puspiekabju konstrukcijā izmanto tikai slēgtas, viengabala taisnstūrveida tērauda sijas, kas izgatavotas no īpaši augstas kvalitātes tērauda, nekvalitatīvi presēta tērauda vai metinātām konstrukcijām.
Liela apjoma taisnstūrveida sija ir ārkārtīgi izturīga pret vērpi, tai nav atvērtu savienojumu vai šuvju, tāpēc to ir viegli ekspluatēt. Tas vizuāli rada ļoti labu un kārtīgu iespaidu. Krampes šasijas ir īpaši izturīgas pat vissmagākajos darba apstākļos!
Īsie dubļusargi, tie ir izgatavoti no izturīgas plastmasas. Īsie dubļusargii ir piestiprināti pie caurules ar skavām.
Hidrauliski atverams piekabes borts.
Kvadrātveida caurules AIZSARDZĪBA, Izgatavota no kvadrātveida caurules, aizsargs novietots vertikāli apakšā tā, lai uz tās nevarētu uzkrāties netīrumi.
Kravaskastē iestrādāta režģa lūka.
Uzskrūvējamas aizsargrežģispuspiekabes aizmugurējiem lukturiem.
Hidrauliski salokāms priekšējais papildus borts, paredzēts skābbarības pārvadāšanai.
Hidrauliski nolaižami sānu borti, paredzēti skabbarības pārvadāšanai.
Sakabe puspiekabes aizmugurē.
Kravas tīkls skābbarības transportēšanai.
Maksimālais pieļaujamais svars | 24,000 kg /40 (km/h) |
Pašmassa | 7,950 - 8,850 kg |
Kravas ietilpība | 16,050 kg |
Tehniskā kravnesība | 22,000 kg |
Sakabe | atsperīga sakabe ar divām triecienu slāpējošām buksēm un 80 mm lodveida galvas savienojumu |
Pieļaujamā slodze uz dīseli | 4,000 kg |
Minimālā vilcēja jauda | 132 kW (180 ZS) |
Standarta atbalsta iekārta | izturīga hidrauliskā atbalsta kāja, 70 cm gājiens, pievienota pie hidroliskās sekcijas |
Eļļas prasības | 100 l/min @175 bar |
Bremžu sistēma | pneimatiskā |
Ass diametrs | 150 x 150 mm / 10 skrūves |
Bremžu spēka regulators | aprīkots ar ALB |
Bremžu izmēri | 410 x 180 mm / 420 x 180 mm |
Transporta platums | 2,32 m |
Riteņu gultņu slodze uz vienu asi | 13 t uz assi (40 km/h) |
Balstiekārta | Paraboliskās atsperes = standarta (gaisa vai hidrauliskā šasija = opcija) |
Riteņu bāze | 1,81 m (1.55 m opcionāli) |
Standarta riepas | 600/55 R 26,5 |
Platformas augstums bez kravas | 1,65 m |
Iekšējie kravas kastes izmēri | 7,50 x 2.32 m |
Kravas kastes augstums bez skābbarības borta | 1,52 m |
Skābbarības borta standarta augstums | 40/60/80 cm |
Transporta augstums bez skābbarības borta | 25,9 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 60cm | 36,0 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 80cm | 39,4 m³ |
Maksimālais pieļaujamais svars | 31,000 kg / 40 km/h |
Pašmassa | 9,370 - 10,170 kg |
Kravas ietilpība | 21,630 kg |
Tehniskā kravnesība | 25,200 kg |
Sakabe | atsperīga sakabe ar divām triecienu slāpējošām buksēm, 80 mm lodveida galvas savienojumu |
Pieļaujamā slodze uz dīseli | 4,000 kg |
Minimālā vilcēja jauda | 140 KW (190 ZS) |
Standarta atbalsta iekārta | hidrauliskā atbalsta kāja |
Eļļas prasības | 100 l/min @175 bar |
Bremžu sistēma | pneimatiskā |
Bremžu spēka regulators | aprīkots ar ALB |
Ass diametrs | 150 x 150 mm / 10 skrūves |
Bremžu izmēri | 420 x 180 mm (410 x 180 mm) |
Transporta platums | 2,32 m |
Riteņu gultņu slodze uz vienu asi | 14 t uz assi (40 km/h) |
Balstiekārta | Paraboliskās atsperes = standarta (gaisa vai hidrauliskā šasija = opcija) |
Standarta riepas | 600/55 R 26,5 |
Platformas augstums bez kravas | 1,55 m |
Ieteicamie riepu izmēri | 600/55 R 26.5 |
Iekšējie kravas kastes izmēri | 8,0 x 2,32 m |
Kravas kastes augstums bez skābbarības borta | 1,52 m |
Skābbarības borta standarta augstums | 40/60/80 cm |
Transporta augstums bez skābbarības borta | 27,6 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 60cm | 38,4 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 80cm | 42,0 m³ |
Maksimālais pieļaujamais svars | 31,000 kg (34,000 kg) 40 km/h |
Pašmassa | 9,900 - 11,820 kg |
Kravas ietilpība | 21,100 kg (24,100 kg) |
Tehniskā kravnesība | 28,000 kg |
Sakabe | atsperīga sakabe ar divām triecienu slāpējošām buksēm, 80 mm lodveida galvas savienojumu |
Pieļaujamā slodze uz dīseli | 4,000 kg |
Minimālā vilcēja jauda | 147 KW (200 ZS) |
Standarta atbalsta iekārta | hidrauliskā atbalsta kāja |
Eļļas prasības | 100 l/min @175 bar |
Bremžu sistēma | pneimatiskā |
Ass diametrs | 150 x 150 mm / 10 skrūves |
Bremžu izmēri | 420 x 180 mm (410 x 180 mm) |
Transporta platums | 2,32 m |
Riteņu gultņu slodze uz vienu asi | 14 t uz assi (40 km/h) |
Balstiekārta | Paraboliskās atsperes = standarta (gaisa vai hidrauliskā šasija = opcija) |
Standarta riepas | 600/55 R 26,5 |
Platformas augstums bez kravas | 1,55 m |
Ieteicamie riepu izmēri | 600/55 R 26,5 |
Iekšējie kravas kastes izmēri | 9,80 x 2,32 m |
Kravas kastes augstums bez skābbarības borta | 1,52 m |
Skābbarības borta standarta augstums | 60/80 cm |
Transporta augstums bez skābbarības borta | 33,7 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 60cm | 46,9 m³ |
Transporta ietilpība ar skābbarības bortu 80cm | 51,3 m³ |